Witajcie wszyscy, jestem w Australii, mam Outlandera z 2022 roku i mam ten sam problem. Dzieje się tak od czasu, gdy kupiłem samochód! Lokalny dealer nie może znaleźć usterki podczas testu diagnostycznego, więc nie ma roszczenia gwarancyjnego, to tylko kosztuje mnie pieniądze. Dealer powiedział mi o wygiętym wsporniku i po zbadaniu i przeczytaniu tutaj wydaje się, że to normalna reakcja. Jak może być tak wiele wygiętych wsporników na świecie?
Straciłem nie tylko radar, ale także czujnik kolizji tylnej i wszystkie czujniki parkowania, a nawet pokazał się błąd systemu, który nie pojawia się w diagnostyce. Nie, system rozrywki znowu szwankuje!
Zadzwoniłem wczoraj do dealera, aby porozmawiać z dyrektorem generalnym, którego znam od wielu lat, a następnie otrzymałem telefon z działu serwisu. Mój samochód idzie ZNOWU w przyszłym tygodniu, więc mam nadzieję, że zostanie naprawiony.
Uwielbiam ten samochód, ale problemy mnie frustrują, jestem na skraju pozbycia się go!