Mitsubishi Outlander Forum banner
21 - 40 of 54 Posts
Wydaje się to być typową odpowiedzią każdego dealera Mitsubishi i Nissana. Uważam, że należy to wnieść do pozwu zbiorowego przeciwko nim, ponieważ jest to ewidentnie błąd inżynieryjny.
 
U mnie to samo, mam Outlandera z 2022 roku, bez uszkodzeń zderzaka. Powiedzieli mi, że muszę wymienić czujnik i ponownie skalibrować czujnik. Rozmawiałem z korporacją i byli bezużyteczni. Miałem 2 Outlandery i będzie to ostatni.
 
Odkryłem, że mój przedni aparat ma w nim chip. Myślę, że to jest mój problem. Mój samochód jest w idealnym stanie. Po przeczytaniu wszystkich wątków dokładnie sprawdziłem i chociaż nie byłem w stanie potwierdzić tego w 100% pewności, to jedyne wyjaśnienie, które ma sens.
 
Czy się to komuś podoba czy nie, dealer musi albo udowodnić, że wygięty wspornik był wynikiem kolizji, albo jest to sprawa gwarancyjna, którą musi się zająć Mitsubishi. Samo powiedzenie 'samochód został uderzony' i brak dowodów kontaktu lub innych uszkodzeń nie zadziałałoby w sądzie. Sugeruję, aby dać im możliwość udowodnienia, że doszło do uszkodzenia w wyniku kolizji/uderzenia/czegokolwiek, lub zasugerować im i macierzystej firmie Mitsubishi podjęcie kroków prawnych. Wydaje mi się, że z lektury tego forum wynika, że jest więcej niż wystarczająco powodów, aby wszcząć w tej sprawie pozew zbiorowy.
 
Hej. Mam ten sam problem. Może się zdarzyć w dowolnym momencie. Zanim gdziekolwiek pójdę, upewniam się, że czujnik jest czysty. Lokalny kierownik serwisu Mitsubishi powiedział mi, że Mitsubishi Canada wie, że jest problem z GPS, w co nie wierzę ani przez sekundę. Dostałem ten samochód w grudniu. Brak pęknięć, brak uderzeń ani żadnych uszkodzeń czujnika, kamery ani niczego innego. Porozmawiaj z innym kierownikiem serwisu Mitsubishi. Powiedziała mi, że nigdy nie słyszała o takim problemie. Jestem w Albercie w Kanadzie
 
Szczerze mówiąc, miałem podobny problem w moim miesiąc lub dwa temu. Samochód ma 14 miesięcy i 10000 km przebiegu i był serwisowany dwa miesiące wcześniej. Ostrzeżenie pojawiło się podczas jazdy na otwartej drodze, ale zniknęło po około 20 minutach. Tydzień później pojawiło się ponownie i tym razem pozostało włączone przez kilka dni. Skontaktowałem się z moim dealerem i szczegółowo wyjaśniłem problem. Nie mieli pojęcia i kazali mi go przywieźć. Noc przed tym, jak miałem go zabrać, kontrolka ostrzegawcza zgasła. Dealer powiedział, że nie ma sensu go przywozić, chyba że jest usterka, ponieważ nie mogą namierzyć problemu, chyba że występuje usterka. Minęły już 4 tygodnie i problem nie pojawił się ponownie. Sprawdziłem wspornik i okablowanie i wszystko wydawało się mocne i na swoim miejscu. Nie mam pojęcia i na pewno nic, o czym dealer wiedział. Czytając forum, z pewnością wydaje się to powszechnym problemem w pojazdach z USA/Kanady. Ponownie, być może problem dla pozwu zbiorowego
 
Cześć wszystkim, jestem w Australii, mam Outlandera z 2022 roku i mam ten sam problem. Dzieje się tak od momentu zakupu samochodu! Lokalny dealer nie może znaleźć usterki podczas testu diagnostycznego, więc nie ma roszczenia gwarancyjnego, to po prostu kosztuje mnie pieniądze. Dealer powiedział mi o wygiętym wsporniku i po zbadaniu i przeczytaniu tutaj wydaje się to być normalną reakcją. Jak może być tak wiele wygiętych wsporników na świecie?
Straciłem nie tylko radar, ale także tylny czujnik kolizji i wszystkie czujniki parkowania, a nawet pokazał się błąd systemu, który nie pojawia się w diagnostyce. Nie, system rozrywki znowu szwankuje!
Wczoraj zadzwoniłem do dealera, aby porozmawiać z GM, którego znam od wielu lat, a następnie otrzymałem telefon z działu serwisu. Mój samochód idzie ZNOWU w przyszłym tygodniu, więc mam nadzieję, że zostanie naprawiony.
Uwielbiam ten samochód, ale problemy mnie frustrują, jestem bliski pozbycia się go!
 
Piszesz, że to się dzieje, sugerując, że usterka sama się usuwa ??? czy to dealer zawsze ją usuwa?, Mam MY24 Phev i zdarzyło mi się to dwa razy. Za pierwszym razem trwało to kilka kilometrów i zniknęło, za drugim razem było to kilka miesięcy później i trwało 3 dni. Umówiłem się na wizytę u dealera, a usterka usunęła się sama dzień wcześniej, więc nie było czego szukać. Z pewnością nie miałem wygiętego wspornika. Kilka tygodni temu otrzymałem list z wezwaniem od Mistsubishi, że mój samochód jest dotknięty sporadycznym problemem z elektroniką, która kontroluje takie rzeczy jak adaptacyjny tempomat i łagodzenie kolizji itp. Wydaje się, że usterka znajduje się w systemie kierownicy i cała kierownica została wymieniona. Zapytałem wtedy, czy to mogło być przyczyną, a dealer nie był pewien, ale biorąc pod uwagę, że była to aktywność czujnika używana do wspomagania jazdy, przyznał, że być może tak. Może warto zapytać o to swojego dealera.
 
Usterka czasami znika sama, czasami muszę zatrzymać i uruchomić ponownie samochód, czasami jeśli jadę poniżej 40 km/h. Miałem to w ciągu ostatnich 20 km i do 3 dni. Wyskoczył nawet błąd systemu, ale nie był widoczny na sprzęcie diagnostycznym. Nie miałem jeszcze wezwania do serwisu, ale system rozrywki działa z przerwami. Ciekawe informacje o kierownicy, na pewno wspomnę o tym, gdy dealer zajrzy do niej w przyszłym tygodniu po raz piąty. Dzięki za info.
 
Zgodnie z otrzymanym listem wygląda na to, że akcja serwisowa dotyczy niektórych modeli z serii MY23/MY24.
Samochód MY23 może być w rzeczywistości dostarczony z późnego miesiąca (np. wrzesień - grudzień) 2022 roku. To dziwny system dotyczący tego, jak "starzeją" pojazd. Warto, aby Twój dealer sprawdził w Mitsubishi Motors Aus, czy Twój numer VIN mieści się w zakresie
 
Cześć wszystkim,
Właśnie wpadłem na pewien pomysł.
Używam żarówek LED z rynku wtórnego we wnętrzu samochodu, czy ktoś jeszcze ma problemy z używaniem diod LED lub oryginalnych żarówek. Myślę, że różnica w obciążeniu elektrycznym może powodować, że CanBus dostaje szału.
Byłbym zainteresowany waszymi przemyśleniami.
Ponadto, jako aktualizacja mojego samochodu, został on wczoraj ponownie sprawdzony przez dealera. Widzą błąd w diagnostyce, ale nie wiedzą, co to znaczy! Zamierzają skontaktować się z Mitsubishi Australia, aby się dowiedzieć! Najwyższy czas!
Bądźcie na bieżąco.
 
Dzięki za info Australia w sprawie wycofania, zamierzałem zasugerować, że być może ptaki zostają uderzone (za każdym razem, gdy uderzyłem w ptaka, nie zauważam żadnych uszkodzeń) lub kamień w jakiś sposób idealnie uderza w kamerę.
 
Dzięki za informację Australia o wycofaniu, zamierzałem zasugerować, że być może ptaki zostają uderzone (za każdym razem, gdy uderzyłem w ptaka, nie zauważam żadnych uszkodzeń) lub kamień w jakiś sposób idealnie uderza w kamerę.
Nie jestem pewien, jak daleko na świecie dotyczy to wycofanie. Uważam, że Outlander dla USA nie jest produkowany w tym samym kraju/zakładzie co Outlander dostarczany do Australii.
 
Witajcie wszyscy, jestem w Australii, mam Outlandera z 2022 roku i mam ten sam problem. Dzieje się tak od czasu, gdy kupiłem samochód! Lokalny dealer nie może znaleźć usterki podczas testu diagnostycznego, więc nie ma roszczenia gwarancyjnego, to tylko kosztuje mnie pieniądze. Dealer powiedział mi o wygiętym wsporniku i po zbadaniu i przeczytaniu tutaj wydaje się, że to normalna reakcja. Jak może być tak wiele wygiętych wsporników na świecie?
Straciłem nie tylko radar, ale także czujnik kolizji tylnej i wszystkie czujniki parkowania, a nawet pokazał się błąd systemu, który nie pojawia się w diagnostyce. Nie, system rozrywki znowu szwankuje!
Zadzwoniłem wczoraj do dealera, aby porozmawiać z dyrektorem generalnym, którego znam od wielu lat, a następnie otrzymałem telefon z działu serwisu. Mój samochód idzie ZNOWU w przyszłym tygodniu, więc mam nadzieję, że zostanie naprawiony.
Uwielbiam ten samochód, ale problemy mnie frustrują, jestem na skraju pozbycia się go!
Czy Twój problem został rozwiązany?
Niedawno mieliśmy ten sam problem (wygięty wspornik) z powodu bardzo drobnej kolizji z przodu. Bardziej jak stuknięcie. Na samochodzie nie ma żadnych innych śladów ani zadrapań, ale musiało to odkształcić zderzak na tyle, aby wygiąć wspornik. Wygląda na to, że nie potrzeba wiele. Prawdopodobnie można to zrobić kopnięciem o średniej sile w przedni radar.

Mój dealer wycenia wymianę wspornika i ponowną kalibrację na 900 USD, pomimo tego, że sam wspornik kosztuje tylko 60 USD.
To oprócz początkowych 165 USD za przeprowadzenie inspekcji/znalezienie usterki.

Chciałbym usłyszeć, ile inne osoby zapłaciły za tego rodzaju naprawę.
 
Czy Twój problem został rozwiązany?
Niedawno mieliśmy ten sam problem (wygięty wspornik) z powodu bardzo drobnej kolizji z przodu. Bardziej jak puknięcie. Na samochodzie nie ma żadnych innych śladów ani zadrapań, ale musiało to odkształcić zderzak na tyle, by wygiąć wspornik. Wygląda na to, że nie potrzeba wiele. Prawdopodobnie można to zrobić kopnięciem o średniej sile w przedni radar.

Mój dealer wycenia na 900 dolarów wymianę wspornika i ponowną kalibrację, mimo że sam wspornik kosztuje tylko 60 dolarów.
To oprócz początkowych 165 dolarów za przeprowadzenie inspekcji/znalezienie usterki.

Chciałbym usłyszeć, ile inne osoby zapłaciły za tego rodzaju naprawę. Nawiasem mówiąc, mam MY22 Aspire.
Nie, mój problem jest w toku. Obecnie nie mam systemu zapobiegania kolizjom z przodu ani tempomatu! Dealer przyznał, że nie ma żadnych uszkodzeń, a wspornik nie jest wygięty. Moduł znajduje się za kratką.

Początkowo powiedziano mi, że wspornik jest wygięty, 65 dolarów za wspornik, 375 dolarów za wymianę i ponowną kalibrację systemu.

Dealer powiedział, że widzi usterkę, ale nie wie, co to jest! Rozmawiali z Mitsubishi Australia i czekają na odpowiedź. Mam nadzieję, że wkrótce, trwa to od czasu, gdy kupiłem samochód w styczniu 2023 roku.
 
Nie, mój problem wciąż trwa. Obecnie nie mam systemu zapobiegania kolizjom z przodu ani tempomatu! Dealer przyznał, że nie ma żadnych uszkodzeń, a wspornik nie jest wygięty. Moduł znajduje się za grillem.

Początkowo powiedziano mi, że wspornik jest wygięty, 65 $ za wspornik, 375 $ za wymianę i ponowną kalibrację systemu.

Dealer powiedział, że widzi usterkę, ale nie wie, co to jest! Rozmawiali z Mitsubishi Australia i czekają na odpowiedź. Mam nadzieję, że wkrótce, trwa to od czasu, gdy kupiłem samochód w styczniu 2023 roku.
Ach ok, dzięki za szybką odpowiedź. 375 $ + wspornik wydaje się znacznie bardziej rozsądne. To właśnie powiedział mi inny dealer przez telefon.

Z ciekawości, który salon powiedział ci tę cenę?

900 $ to szaleństwo.
Zamierzam porozmawiać ostro ze swoim lokalnym.

Przepraszam, że twój problem nie został rozwiązany. Mój jest przynajmniej dość prosty, ponieważ wspornik jest wygięty.
 
Ah ok, dzięki za szybką odpowiedź. $375 + bracket wydaje się znacznie bardziej rozsądne. To właśnie powiedział mi inny dealer przez telefon.
Z ciekawości, który salon powiedział ci tę cenę?

$900 to szaleństwo.
Będę miał mocne słowa z moim lokalnym.

Przepraszam, że twój problem nie został rozwiązany. Mój jest przynajmniej dość prosty, ponieważ wspornik jest zgięty.
Właśnie sprawdziłem raporty serwisowe, $62,99 za wspornik i $350 robocizny. To przez Launceston Mitsubishi tutaj w Tassie.

Potrzebowałem telefonu z prośbą do GM, żeby naprawdę się ruszyli, do tego czasu czułem się tylko zbywany!

Powodzenia.
 
21 - 40 of 54 Posts