Mitsubishi Outlander Forum banner
41 - 53 of 54 Posts
Nie, mój problem wciąż trwa. Obecnie nie mam systemu zapobiegania kolizjom z przodu ani tempomatu! Dealer przyznał, że nie ma żadnych uszkodzeń, a wspornik nie jest zgięty. Moduł znajduje się za grillem.

Początkowo powiedziano mi, że wspornik jest zgięty, 65 $ za wspornik, 375 $ za wymianę i ponowną kalibrację systemu.

Dealer powiedział, że widzi usterkę, ale nie wie, co to jest! Rozmawiali z Mitsubishi Australia i czekają na odpowiedź. Mam nadzieję, że to wkrótce, trwa to od czasu, gdy kupiłem samochód w styczniu 2023 roku.
Czy widziałeś mój wcześniejszy komentarz dotyczący akcji serwisowej modeli Outlander PHEV 2023/24, w których muszą wymienić kierownicę z powodu problemu elektrycznego, który może "okresowo" wpływać na takie elementy jak tempomat i system zapobiegania kolizjom? Mój pojazd został naprawiony około 6 tygodni temu i kiedy zapytałem dealera o rodzaj problemu, który opisujesz, który miałem dwa razy, powiedzieli, że to prawdopodobnie ten sam problem. Uważam, że usterka jest powiązana z partią pojazdów w określonym roku i zakresie numeru VIN. Chociaż otrzymuję list bezpośrednio od Mistsubishi, może warto zapytać swojego dealera, co wie.
 
Czy widziałeś mój wcześniejszy komentarz dotyczący wezwania do serwisu modeli Outlander PHEV 2023/24, w którym muszą wymienić kierownicę z powodu problemu elektrycznego, który może "okresowo" wpływać na takie elementy jak tempomat i system unikania kolizji? Mój pojazd został naprawiony około 6 tygodni temu i kiedy zapytałem dealera o rodzaj problemu, który opisujesz, który miałem dwa razy, powiedzieli, że to prawdopodobnie ten sam problem. Uważam, że usterka jest powiązana z partią pojazdów w określonym zakresie roku i numeru VIN. Chociaż otrzymuję list bezpośrednio od Mistsubishi, warto zapytać dealera, co wie
Tak, widziałem, dzięki.
Zapomniałem zapytać, ale zrobię to następnym razem, gdy będę w salonie samochodowym....
 
Dobrze wiedzieć, ale wciąż nie jestem pewien, dlaczego wyłącza to adaptacyjny tempomat i asystenta pasa ruchu. Są to funkcje bezpieczeństwa, które nie powinny włączać się i wyłączać bez powodu. Zastanawiam się, czy w komputerze nie ma jakiegoś dziwnego wycieku pamięci lub czegoś w tym rodzaju - nie ma sensu, żeby się wyłączał, jeśli kamera nie jest zablokowana.
Tak, czuję, że mój podobny problem to raczej usterka komputera niż problem fizyczny/mechaniczny. Kiedy podłączono go u dealera, nie znaleziono żadnych kodów błędów ani powodu problemu.
 
W jednym przypadku mógł się do tego przyczynić zachód słońca, ale nie w drugim. Radar i kamera były czyste.
Ponieważ zresetowały się po pewnym czasie i po ponownym włączeniu zasilania, z pewnością brzmi to jak elektronika.
Miałem nawet niedawno sytuację, w której nie mogłem zwiększyć głośności radia, dopóki nie zrestartowałem pojazdu.
Chciałbym założyć wątek "dziwne gówna, które zrobił mój Outlander PHEV". ;-)
To samo w moim triton 2025 - zdarzyło się tylko raz - ale radar jest uporczywym problemem.
 
Witajcie wszyscy,

Mój samochód pojechał dzisiaj do dealera na dokładną diagnostykę na prośbę Mitsubishi Australia.
Na szczęście samochód zepsuł się w drodze i trzymałem silnik włączony, aby mogli zobaczyć usterkę. Pojawił się kod błędu C2581-78, jest to czujnik odległości za grillem. Technik wyłączył i ponownie włączył samochód, a następnie nim przejechał i usterka pojawiła się ponownie. Samochód wróci za kilka tygodni, aby go wymienić, trzymajcie kciuki, żeby zadziałało.
Dla tych w Ameryce, wyszukajcie to w Google i wydaje się, że NHTSA wie o tym. Dlaczego to nie było wezwanie do serwisu, jest dla mnie zagadką!

Czekajcie na kolejną aktualizację za kilka tygodni.
 
Te czujniki psują się, gdy ktoś uderzy z małą prędkością, albo na parkingu samemu, albo samochodem innego kierowcy. Nie widać żadnych uszkodzeń, ale mocowanie zostaje uszkodzone i wymaga wymiany lub ponownej kalibracji.
 
Witajcie,

Mój samochód pojechał dzisiaj do dealera na dokładną diagnostykę na prośbę Mitsubishi Australia.
Na szczęście samochód zepsuł się w drodze i utrzymywałem silnik włączony, aby mogli zobaczyć usterkę. Pojawił się kod błędu C2581-78, jest to czujnik odległości za grillem. Technik wyłączył i ponownie włączył samochód, a następnie nim jechał i usterka pojawiła się ponownie. Samochód wróci za kilka tygodni, aby go wymienić i skalibrować, trzymajcie kciuki, żeby zadziałało.
Dla tych w Ameryce, wygooglujcie to i wydaje się, że NHTSA wie o tym. Dlaczego to nie było wycofanie z rynku, jest dla mnie zagadką!

Czekajcie na kolejną aktualizację za kilka tygodni.
Sprawdź, czy wspornik jest wygięty.
Nasz był całkowicie zmasakrowany po bardzo niewielkim zderzeniu przodem do tyłu. Absolutnie żadnych widocznych uszkodzeń na zewnątrz.
Możesz poświecić latarką przez grill z boku i zobaczyć go, lub spojrzeć w dół przez otwór, gdzie znajduje się zatrzask maski.
 
Sprawdź, czy wspornik jest wygięty.
Nasz był całkowicie zmasakrowany po bardzo lekkim zderzeniu z tyłu. Absolutnie żadnych widocznych uszkodzeń z zewnątrz.
Możesz świecić latarką przez grill z boku i zobaczyć go lub spojrzeć w dół przez otwór, gdzie znajduje się zatrzask maski.
Brak uszkodzeń czujnika lub wspornika, dealer sprawdził i przyznał, że nie ma żadnych uszkodzeń.
 
Czy ktoś jeszcze doświadcza tego po kilku godzinach jazdy autostradą? Miałem to już na kilku dłuższych trasach. Wskazuje, że przedni czujnik jest zablokowany, ale tak nie jest. Jeśli wyłączę pojazd i włączę go ponownie, działa poprawnie. Niestety, powoduje to zatrzymanie działania tempomatu, co jest bardzo frustrujące.

View attachment 1203
To jest komunikat o błędzie, który pojawia się na moim desce rozdzielczej.. żadnych uszkodzeń i skalibrowany przez dealera - nadal sporadyczny problem po 2500 km, teraz przy 6000 km. Mam nadzieję, że usterka zostanie znaleziona.
 

Attachments

41 - 53 of 54 Posts